Ödeme Yaparak Daha Fazlasını Elde Etme: PPC Reklamlarını En Üst Düzeye Çıkarma

Tıklama başına ödeme reklamları, bir bakıma site etkinliğini satın almaktır. Bu reklamları yazmayı denediyseniz, bunun ne kadar baş ağrısı olabileceğini biliyorsunuzdur. Etkisiz reklamların maliyeti yüksek olduğundan, işinizin iyi olduğundan emin olmalısınız. Reklamlar çarpıcı olmalı, ancak reklam bir ziyaretçi çektiğinde karşılığında bir şey alabilmeniz için içeriğin de faydalı olması gerekir. Basitçe söylemek gerekirse, mükemmellik olmasa da mükemmellik talep edilir. Bir hata yapmak size kelimenin tam anlamıyla mal olacak.

Aşağıda, daha etkili PPC reklamlarının nasıl yapılacağına dair ipuçları içeren bir kılavuz bulunmaktadır. Dilerseniz kendi yorumlarınızı da yorum kısmından paylaşabilirsiniz.

  • Anahtar kelimeler şarttır - Hedef anahtar kelimeleriniz sadece gövdede değil, başlıkta da bulunmalıdır. Başlıktaki anahtar kelimeler, ziyaretçiye, reklamınızın aradığı şey olduğu konusunda bir fikir verecektir. Başlık alakalı göründüğünde, metni okumaya devam edecekler. Google ayrıca, anahtar kelimeler arandığında ortaya çıkacağı ve daha fazla göz ve tıklama alacağı için yardımcı olur.
  • Başlıklar anahtar kelimelerden daha fazlasıdır - Yukarıdaki ipucu, anahtar kelimeleri başlığa eklemenizi, ancak onları manşet yapmamanızı söyler. Daha ilginç bir şekilde ifade etmenin bir yolunu bularak başlıklarınızı daha çekici hale getirin. Okuyucuyu reklama tıklamaya yetecek kadar meraklandıracak bir kancaya sahip olmalıdır. Bu sadece anahtar kelimelerle yapılamaz.
  • Odaklanmak için bir avantaja sahip olun - Herhangi bir etkili reklam gibi, sizin reklamınız da müşterilerinizin ihtiyaç duyduğu bir çözümü sağlamaya odaklanmalıdır. Ürününüzün veya hizmetinizin çözebileceği bir sorunu düşünün ve reklamınızı oluştururken bunu satış noktanız olarak kullanın.
  • Tek bir sorunu ele alın - Belki de çok çeşitli hizmetleriniz var. Belki birçok sorunu çözebilirsin. Buna rağmen, reklamın sadece birkaç satırla sınırlı olduğu için çok fazla şey anlatamayacağını unutmamalısınız. Görüntüleyenlerin reklamın ne hakkında olduğu konusunda kafalarının karışmasını önlemek için odaklanılacak tek bir konu seçin ve reklama koyun.
  • Harekete geçirici bir mesajınız olsun - Televizyonda alışveriş şovları izliyorsanız, her zaman “ŞİMDİ ARAYIN!” yazan büyük bir metin vardır. Bu, müşterilerinize yön ve aciliyet duygusu verir. Kaydolanlar veya yakında sizinle iletişime geçenler için özel bir anlaşma yaparsanız yardımcı olur. Elbette, reklamınıza iletişim bilgilerini eklediğinizden emin olun.
  • Varyasyonları keşfedin - İnternette çok çeşitli insanlar vardır ve herkes reklamlarını aynı şekilde beğenmez. Reklamınızın ifadesinde, tonunda ve genel tarzında bazı değişiklikler yaparak hedef kitleniz için ideal reklam stilini bulmaya çalışın. Biraz zaman verin ve en çok tıklamayı alan reklam stilini kullanın.

Umarım bu yardımcı olur! Eklemek istediğiniz başka şeyler varsa, aşağıdaki yorumlarla ilgili düşüncelerinizi paylaşmanız yeterlidir.