Beyaz Kitaplar için Acemi Rehberi

  1. yüzyılın başındaki teknolojik gelişmeler nedeniyle, pazarlama faaliyetlerinin büyük kısmının çevrimiçi araçlara gittiği tartışmaya açık değil. Satın alma karar verme sürecinde İnternet'e verilen önemin artmasıyla, çevrimiçi A-oyununuzu hızlandırmazsanız, sonuçlar istenmeyen olacaktır.

Web üzerinden ticareti teşvik etmek için sayılamayacak kadar çok yöntem olduğu için, farklı yöntemler konusunda bilgili olmak size çok iyi gelecektir.

Potansiyel bir işe girmenin bir yöntemi, beyaz kağıt olarak bilinen bir unsurdur. Gerçek anlamları ve kullanımları olarak anlaşılmasa da, muhtemelen bununla karşılaşmışsınızdır. Bunun sizin için geçerli olması durumunda, bu kısa acemi rehberini hazırladım.

Tanım

Beyaz kağıdın tam olarak ne olduğu konusunda farklılıklar vardır. Çoğunluk sadece başkalarının kullandığını gördükleri bağlamlarda kullanacak, başka bir şey değil. Beyaz kağıt tam olarak ne anlama geliyor?

Kişisel bir bakış açısından, bir tanıtım belgesi olarak kalırken, bir tanıtım belgesi, bir kuruluşun gerçek gerçekleri ve rakamları ile yazılmış bir yazıdır. Alternatif olarak, kuruluşunuza ilişkin bir fikir veren ve işinizi artıran bir parçadır. Bazen gerçek, bazen uydurma, hepsi okuyucunun istediğiniz aktiviteyi yapmasına kalmış.

İyi bir beyaz kağıdın özellikleri şunlardır:

  • Gerçek araştırma ve istatistik sağlar.

  • Kullanıcıya faydalı bilgiler sunar.

  • Okuyucuyu etkilemeye yönelik hazırlanmıştır.

  • Okuması da ilginç.

Bunların dışında bir beyaz kağıdın yazılmasında herhangi bir engel bulunmamaktadır. Yazınızda keyfilik ve kendiliğindenlik özgürlüğüne sahipsiniz.

Beyaz kağıdın kullanımları.

  • E-posta adreslerini almak için kullanılan kağıtlar – Bir müşteriyi satın alma işlemi yapmaya ikna etmeye çalışmanız zorunlu değildir, ancak ayrıntılarını sağlamanız ve posta ve haber bültenleri gibi daha sonraki pazarlama planlarına kaydolmanız gerekir. İlgilenen bir müşterinin haber bültenlerine kaydolmasını sağlamak çok ikna edici olabilir. Pratik olarak ayrıntılarını bir beyaz kağıttaki faydalı bilgiler için takas ederler.

  • Satın alma kağıtları – Bu, temel olarak müşterilerinize ürünlerinizi satın almalarını istemek içindir. Teknik inceleme, normal veya günlük sorunu, onu çözmek için seçtiğiniz yolu ve tanıklıkları ana hatlarıyla belirtir. Ürünle ilgileneceklerini düşünerek ince bir savunmayla bitiriyorsunuz ve sizinle iletişime geçiyorsunuz.

  • Arka plan bilgi belgeleri – Bu, temel olarak şirketin ayrıntıları ve faaliyetleri hakkında daha fazla bilgi veren bir belgedir. Bir kişi ürünlerinizi dikkate aldığında ve şirketinizle ilgili daha fazla açıklamaya ihtiyaç duyduğunda olabilir. Bu, genellikle ticaret döngüsünün arkasına doğrudur, ancak herhangi bir noktada görünebilir.

Bir Beyaz Kağıdın Bileşimi.

Ne zaman bir teknik inceleme yazmak istersen, eklemen gereken bazı hayati şeyler şunlardır:

İstatistikler – İddialarınızı ve tekliflerinizi desteklemek için sayıları ve rakamları araştırın. İstatistiksiz bir iddia daha az inandırıcı olacaktır.

İnfografikler – İnfografikler estetik açıdan çekicidir ve gerçeklerin özümsenmesini kolaylaştırır.

Giriş – Çalışmanıza, bazen denildiği gibi, okuyucunun elinde ne olduğuna dair bir fikir veren bir yönetici özeti ile başladığınızdan emin olun.

Başlangıçta

Beyaz bir kağıt yazmaya hazırsanız, doğru yazmadan önce yapınızın haritasını çıkarın. Birkaç soru sorun:

  1. Yazının yönlendirildiği kişiler kimlerdir ve ilgi alanları nelerdir?

  2. Makale neyi başarmak istiyor?

  3. Bu belge satış döngüsünün hangi noktasında yayınlanacak?

Düzgün oluşturulmuş bir beyaz kağıt size bir sonraki müşterinizi kazandırabilir. Tutkuyla yap.