E-posta Bültenleri, Abonelikler ve İyi İş

E-posta haber bültenlerinin ilişki kurma araçları olabileceğini kim bilebilirdi, değil mi? İyi hazırlanmış bir haber bülteni hem müşterilerle hem de müşterilerle sohbet başlatabilir ve işletmenizin pazarlama stratejisinde kullanılabilir. Bu e-postalarla hizmetlerinizi tanıtabilir, web sitesi etkinliğini artırabilir ve önemli kişilerle bağlantı kurabilirsiniz.

Ancak e-postanızın etkisi yalnızca sahip olduğunuz abone sayısıyla sınırlıdır. Web sitenizdeki e-posta abonelik kayıtlarını artırmak için bu püf noktalarını deneyin.

  • Kayıt formunuz için iyi bir yer seçin - Kayıt formunun bulunmasının kolay olduğundan emin olun. Hangi noktanın en iyi sonucu vereceğini öğrenmek istiyorsanız, en çok ilgiyi ve abonelikleri aldığı yeri bulana kadar web sitenizde birkaç kez değiştirmeyi deneyin.
  • Müşterileri haber bülteni avantajlarından haberdar edin - Çoğu zaman bu haber bültenleri rahatsız edici olarak kabul edilir. Kayıtları çekmek için müşterilerinize iyi bir şekilde satın. E-posta bültenine abone olduklarında onlara ne için olduklarını söylemeye özen gösterin. Genellikle avantajlar, abonelere verilen bir bağlantıyla sunulan özel veya gelişmiş fırsatlardır.
  • Eski haber bültenlerini görüntüleyin - Eski haber bültenleri onlara gizlice bir göz atmalarını veya neye abone olacaklarını gösterir. Aboneleriniz bilinmeyen bir şeye kaydolmuş gibi hissetmeyeceğinden bu, anlaşmanın çekiciliğini artırır.
  • Gizlilik garantisi verin - Bu günlerde işlenen çok sayıda gizlilik suçu nedeniyle, insanları tedbirli oldukları için suçlayamazsınız. Verilerinin güvende olacağına ve sağladıkları hiçbir veriyi vermeyeceğinize dair onlara biraz güvence verin. Bu, sahip oldukları güven sorunlarına yardımcı olmalıdır.
  • Kullanıcı dostu bir kayıt formu oluşturun - Kısa ve basit hale getirin. Abonenin e-posta adresi ve belki de adı gibi yalnızca gerekli olan birkaç ayrıntıyı isteyin, böylece onlara haber bülteninde uygun şekilde hitap edebilirsiniz. Çoğu insanın uzun formları doldurma sabrı yoktur ve bu çok fazla bilgi istemekten kaçınmak için yeterli bir nedendir.

E-posta bültenlerine abone olmak istemenizi sağlayan nedir? Aşağıda bazı ipuçlarını paylaşarak iyileştirmemize yardımcı olun.