En İyi Müşterilerinizi Ödüllendiriyor musunuz?

Müşteriler söz konusu olduğunda seviyeler vardır. Hizmetlerinizi bir kez deneyen ve birkaç kez daha şikayet eden müşterilerden, size neredeyse temel bir ihtiyaç olarak sahip olanlara. Biliyorsun, peki ya sadık müşterilerin? Bu müşterilerden en iyi şekilde yararlandığınız için onları özel hissettirmek doğru olur.

Sevgili müşterilerinize hak ettikleri muameleyi vermek için bu ipuçlarını izleyerek başlamayı deneyin.

  1. Özel avantajlar – Büyük şirketlerin sırrını biliyor musunuz? Özel ürünleriyle müşterilerini VIP gibi hissettiriyorlar. Sadık müşterilerinize, yalnızca kendileri için olan fırsatlar sunarak özel muamele sunun. Münhasırlık fikrini ve özel muamelenin sadece seçilmiş birkaç kişiye verildiğini vurgulayın.
  2. Sosyal medya ödülleri – Müşterilerinize sosyal medyada bile özel olduklarını bildirin. Bugünlerde uygulamalar, bir sayfaya en sık giden müşterileri veya ziyaretçileri "ödüllendiren" bu ödül sistemlerine sahiptir. Bu, sadık müşterilerinize memnuniyet hissi vermenize yardımcı olacaktır.
  3. Kişiselleştirilmiş hediyeler – Müşteriler en iyi şekilde kendilerine bakıldığını hissettiklerinde yanıt verirler. Bugünlerde şirketlerin çevrimiçi mesajları bile otomatiktir ve müşterileriniz bunun yerine insanlarla konuşmaktan memnun olacaktır. Onlara ürün paketleri gibi hediyeler, hatta kişisel olarak yazdığınız teşekkür notları gönderin. Bu jestler, sadık müşterilerinize, onları kişisel düzeyde takdir ettiğinizi hissettirecektir.

Müşterileri nasıl ödüllendireceğinize dair başka ipuçlarınız var mı? Aşağıda yorum yaparak bize bazı ipuçları verin!