İş Blogu Katilleri

Bloglara aşina olduğunuzdan oldukça eminim, ancak nasıl oluyor da orada çok fazla iş blogu görmüyorsunuz? Bunun nedeni, 5 blogdan 4'ünün çökmesidir. Ve bu daha 5 gönderiye bile ulaşmadan! IBM'e göre, %80 gibi şaşırtıcı bir başarısızlık oranı iş bloglarının karşılaştığı sorundur.

Bu başarısızlıkların neden olduğunu keşfedelim ve bu nedenlerden ders çıkaralım. Umarım, bunlar 5'ten fazla gönderiye ulaşmanıza yardımcı olabilir.

Neden 1: Bağlılık Eksikliği

Kişisel bloglar çok iştir, ancak iş blogları başka bir düzeydedir. Bunun nedeni, yalnızca yaratıcı gönderiler oluştururken değil, aynı zamanda blogları korurken de aktif kalmanız gerektiğidir. Bu, yorumlara katılmak, soruları yanıtlamak, promosyonlarla ilgilenmek ve gelecekte başka neler koyacağınızı düşünmek anlamına gelir. Çoğu insan buna hazırlıksızdır ve iş yüküne hazır olmadıkları için taahhüt edemezler. Çok geçmeden, blog başarısız olur.

Neden #2: Artık Yeni içerik yok

Blogların ilginç olması gerekiyor. Artık değilse, varoluşu amacı bozar. Gönderiler ilginç olmalı ve aynı zamanda benzersiz olmalıdır. İşte sorun burada ortaya çıkıyor. Orada tonlarca blog var ve neredeyse her fikir ve konu için de. Bir şekilde farklı olmalısınız ve artık yeni fikirleriniz yoksa, blog hareketsizlik nedeniyle ölecektir.

Neden #3: Fikirler kurudu

Herhangi bir yazar gibi, blogcuların da fikirleri tükenir. Ne yazık ki, yeni bir fikir bulana kadar çalışmalarını erteleyebilen yazarların aksine, blog yazarları sürekli olarak yeni şeyler bulmak zorundadır ve bunun nedeni, bir blog yazarının yeni bir gönderiyi yayınlaması çok uzun sürdüğünde, insanlar içeriği başka bir yerde arayacaktır. . Bir blogcu bir bloğa çarparsa, bu onlar için hemen hemen yapar.

Neden #4: Stratejik Olmayan Bloglama

Başlık? Kontrol. Bağlılık? Kontrol. Fikirler? Kontrol.

Plan nedir?

Blogcular, uygun hedef kitleye sahip olmamaları, tanıtım eksikliği ve hatta bazen kötü gönderi zamanlaması nedeniyle bloglarını planlamada başarısız olurlar. Dikkatli olmalısınız ve trendleri nasıl okuyacağınızı öğrenmelisiniz. Her şeyi iyi planlamak isteyebilirsiniz, böylece blogunuz küçük bir denetimle kendi başına ayakta kalabilene kadar büyür.

Neden #5: Sabırsızlık

Bak. Herkes ünlü değil ve her gün binlerce okuyucunuz ve takipçiniz olması gerekmiyor. Çoğu başlangıç gibi, sizinki de büyük olasılıkla yavaş olacaktır. Blogunuza biraz zaman verin ve tutarlı ve sabırla devam edin. Temel olarak, blogunuz büyüme potansiyeline sahiptir, ancak yalnızca ona bağlı kalırsanız ve onunla ilgilenirseniz.

Bloglama başarısını nasıl buldunuz? Aşağıdaki yorumlarda bize hikayenizi anlatın!