İyi E-postalar, Daha İyi Müşteri Hizmetleri

Müşteriler olmadan hiçbir şirket var olamaz ve bu bir gerçektir. Bu aynı zamanda müşterilerle etkileşimden kaçınmanın bir yolu olmadığı anlamına gelir. Müşteri hizmetlerinin çok önemli olmasının nedeni de budur. Doğrudan iletişim, telefon veya hatta e-posta yoluyla olması önemli değil. Müşteri hizmetleri, her şirket patronunun aklının başında olmalıdır.

Ancak, "Müşteri hizmetleri için e-postaları nasıl daha iyi hale getirebilirim?" diye hiç merak ettiniz mi? Aradığınız cevap hemen aşağıda.

  1. En kısa sürede yanıt verin - Müşteriler, özellikle içinde yaşadığımız bu hızlı çağda, ilk olmayı severler. E-postalara gün içinde yanıt vermek iyi olsa da, mesajı alır almaz gerçekten harika bir yanıt formüle edilmelidir. e-posta ve bundan birkaç dakika sonra gönderildi. Yine, bu müşterilere sizin için önemli oldukları hissini verecektir.
  2. Onlara kişisel olarak hitap edin - E-postalarda bile müşterilerinize isimleriyle hitap edin. Bu onlara bireysellik duygusu verir ve şirket tarafından kişisel olarak tanındıklarını hissettirir. Bu kişisel dokunuş aynı zamanda e-postalarınızda bu kadar robotik görünmeyi durdurmak için bir adımdır.
  3. Cevapsız hiçbir soru bırakmayın - Müşterilerin tüm endişelerini giderin ve bir tanesini bile atlamayın. Onlara her soru için net bir cevap verin ve ardından mesajınızın anlaşılır olup olmadığını iki kez kontrol edin.
  4. Teşekkür edin - E-postanızın son kısımlarında, onları ve desteklerini takdir ettiğinizi onlara bildirin. Şu satırlarda bir şeyler deneyin: "Endişenizi başarılı bir şekilde ele aldığımızı umuyoruz, ancak size yardımcı olabileceğimiz başka bir şey varsa bize bildirin. Teşekkürler!"
  5. Kısa cevaplar verin - Müşterileriniz boşa harcanmayan zamanı takdir edecektir. Cevabınızı olabildiğince kısa ve doğrudan konuya yönelik tutun. Verdiğiniz cevabın net olması önemli olabilir, ancak bunu doğrudan onların istediklerine yönelterek dengede tutmalısınız.

Müşteri hizmetleri e-postaları söz konusu olduğunda başka ne arıyorsunuz? Yorumlar bölümünde bize bildirin.