Yıllarca misafir blog yazmanın faydaları hakkında yazdım. Bu faydalar şunları içerir:
Bu avantajlarla birlikte bir dizi başka gelir, konu SEO pazarlaması ve bloglama söz konusu olduğunda konuk bloglama “sıcak kek” olarak adlandırılabilir. Ancak misafir bloglamadan etkili bir şekilde kazanç elde etmek için bir stratejinizin olması önemlidir. Ayrıca iyi bir strateji oluşturabilmek için fırsattan ne istediğinizi bilmeniz önemlidir.
Çeşitli bloglara göndermeye başlamadınız ve aniden sonuç bekliyorsunuz. Bu her zaman yön ve etkili planlamadan yoksun olduğunuz anlamına gelir; Ne yazık ki bu, misafir bloglama konusundaki çabalarınızın gerekli sonuçları vermeyeceği anlamına geliyor.
Örneğin, sitenizin arama motoru sıralamalarını bağlantı oluşturma yoluyla iyileştirmek istediğiniz için konuk bloglamaya girmeye karar verdiniz. Artık hedefiniz kesinleştiğine göre, artık konuk bloglamadan ne istediğinizi anladığınızı göreceksiniz. Bu, çalışmalarınızı güvenilir web sitelerinde yayınlamanız gerektiğini anlamanızı sağlayacaktır. Kötü bağlantıları kullanırsanız, bu bağlantınızın profilini mahvetme yeteneğine sahiptir. Ayrıca bu, farklı bloglarda yayınlanan konuk gönderilerini almanız gerekeceği anlamına gelir; bu, geri bağlantı kaynaklarınızı karıştırmanıza yardımcı olur. Anahtar kelimelerin önemi fazla vurgulanamaz. Bağlantınızdaki bazı anahtar kelimeleri ve sayfaları hedeflemeniz gerekir. Bu, konuk bloglamanız için tanımlı bir yol oluşturur.
Markanız için farkındalık yaratmakla ilgilenmeniz de mümkündür. Dikkate alınması gereken belirli faktörler vardır: Hedef kitleniz kim? Genellikle hangi bloglarda bulunurlar? Hangi konulara ilgi duyuyorlar? Bu basit soruların cevaplarını bulduğunuzda, hedef kitleniz olmayan bloglar için yazma riskine girmemiş olursunuz.
Misafir bloglama çok kolaydır. Sadece planlama ve etkili araştırma gerektirir!