Bloğunuzu deindekslenmeden korumak için yapmanız gereken içerik eylemleri

November 14, 2014
Google Algorimalar SEO Panda

Bu, alanlarınızın Google deindekslenmesinden nasıl kaçınılacağı ile ilgili olarak 4 gönderilik serimizin ikinci makalesidir.
Eğer ilk gönderiyi okumadıysanız hemen durun ve serinin diğer makalelerini okumadan önce burayı okuyun.

İlk makalemizde Google'nin hangi durumalarda bir bloğun spam olup olmadığına karar verdiğini ve onları deindekslediğini konuştuk. Google için aslında en hızlı ve en kolay yol web site içeriğidir..

Burada, blog içeriği bazında deindekslenme riskini minimize edeceğine inandığımız öneriler yer almaktadır.

1. Orjinal içerik kullanın.

Bunu zaten biliyoruz diyebilirsiniz ama SEO pazarındaki bir çok kişi bunu göz ardı ediyor ve bu maddenin öneminin farkına varmıyor.Bu nedenle bunu listede ilk sıraya koyduk.

Her zaman içeriğinizi [copyscape.com](http://copyscape.com)'a karşı kontrol edin. İçeriğinizi bloğunuza yüklemeden önce copyscape testini geçtiğinden emin olun.

2. Ücretsiz otomatik içerik değer değiştiricileri kullanmayın.

Her hangi bir otomatik içerik değer değiştirici "periyot" u asla kullanmamanızı öneriyoruz! Ama eğer yapmanız gerekiyorsa veya blog ağınız Otomatik içerik üreticileri temelli ise yorumalarını kontrol edin ve oranın dışındaki şeylerle mümkün olduğunca devam edin. En pahalı olanları bir kaç insan tarafından kullanıldığı için maliyet konusunda endişelenmeyin, dolayısıyla özgün içerik için daha iyi bir imkan sağlayın.

3. Gönderi başına 2'den daha fazla dış link vermeyin.

Eğer (şiddetle öneriyoruz) gönderinizden dış kaynaktan sadece 1 dış link verebiliyorsanız (gönderinizin 200 ila 300 kelime uzunluğunda olduğunu var sayıyoruz) ama eğer bundan kaçamıyorsanız 300 kelime başına 3 linkten daha vermeyin.

4. Gönderinizin en az 200 kelime olduğundan emin olun.

200 kelimeden az olan her şey bir SPAM işaretidir. Bloğunuzun dizin içerik listesi gibi görünmesini istemiyorsanız daha fazlasını gönderin.

5. Nofollow link'ler verin

Sitenizin profesyonel göründüğünden emin olun ve yüksek saygınlığı olan sitelere bazı nofollow linkler verin. Wikipedia gibi sitelere nofollow link vermek mucizelere yol açabilir. Hiç bir link juice kaybetmeyeceksiniz çünkü link zaten nofollow ve bu şekilde linkler vermek Google'nin içeriğinizin meşru olduğunu farketmesini sağlayacaktır.

6. Ana sayfa üzerinde 20'den fazla external link olmasın.

Bazı kişiler burada 10 sayısının sınır olduğunu söyleyebilir ama bizim ana sayfası üzerinde 30 linki olan sitelerimiz var ve bunlar asla deindekslenmedi.

7. Spam yada yasa dışı sitelere link vermekten kaçının

Bu sitelerle hiç bir bağınızın olmasını istemezsiniz. Sadece onlardan uzak durun.

8. Paralı reklam gibi görünen içeriklerden kaçının.

İçeriğinizin paralı reklam gibi görünmediğinden emin olun. Ayrıca öne çıkan, sponsorlu vb. anahtar kelimelerden kaçının.

9. Wordpress varsayılan temasını kullanmayın.

2005 yılında, Matt Cutts (Google SPAM ekibinin başı) tarafından yayınlanan bir videoda hala varsayılan wordpress temasını kullanan bir siteyi gösteriyor ve şöyle diyor: "Şu spammer'a bir bakın! Varsayılan temayı bile değiştirmemiş"

10. Her zaman alanınızın değerini aklınızda tutun.

Riskli davranışlara girişmeden önce kendinize, sizin için ne kadar alanın değerli olduğunu sorun ve riskleri ölçüp karar verin.

Bir sonraki makalede, blog ağlarınız için düşünmeniz gereken ağ ve sunucu eylemlerinden bahsedeceğiz.

Burayı ziayaret ederek bir sonraki makaleyi okuyabilirsiniz: ()