Daha fazla site trafiği mi istiyorsunuz? Gelen bağlantılarınızı iyileştirmek ve arama motoru sıralamanızı yükseltmek için sosyal medya varlığınızı artırın.

Arama motoru sonuç sayfasında daha üst sıralarda yer almak istiyorsanız, sosyal medyayı düşünmenin zamanı geldi. Birçok kişi arama motorlarını ve sosyal medyayı hala tamamen farklı iki alan olarak düşünse de, aslında düşündüğünüzden çok daha fazla ortak noktaları var. Sosyal medyaya SEO stratejinizin bir uzantısı gibi davranırsanız, her iki yerde de sıralamanızı iyileştirme yolundasınız demektir.

Sosyal medya, seo stratejinizin önemli bir parçasıdır.

Sosyal medya, pazarlamanızın önemli bir parçasıdır. İlişkiler, marka bilinirliği, marka sadakati ve etki oluşturmak için güçlü bir araçtır, ancak en önemlisi hedef kitlenizle güven oluşturmak için kullanılabilir.

Google gibi arama motorlarında daha üst sıralarda yer alarak site trafiğinizi iyileştirmek istiyorsanız, sosyal medya da stratejinizin bir parçası olmalıdır.

Sosyal medya varlığınızı artırarak arama sıralamalarınızı iyileştirebilirsiniz.

Sosyal medya, hedef kitlenizdeki insanlarla bağlantı kurmak için harika bir yerdir ve potansiyel müşterilerle ilişkiler kurmanın en etkili yollarından biridir. Daha fazla site trafiği istiyorsanız, sosyal medya varlığınızı artırmanız gerekir.

Sosyal medya varlığınızı artırarak arama sıralamalarınızı iyileştirebilirsiniz. Sosyal ağlar, içlerindeki kullanıcıların harici web sitelerine bağlantı vermelerine olanak tanır, bu da onları bu ağlardaki kişilerin - ve onların takipçilerinin - beğendikleri yeni siteleri bulmaları için kolay bir yol haline getirir. Bir web sitesinde ilginç bir şey varsa, birinin bunu sosyal medyada arkadaşlarıyla paylaşma olasılığı yüksektir.

Gelen bağlantıları çekmek, arama motorları için önemli bir sıralama faktörüdür.

Gelen bağlantıları çekmek, arama motorları için önemli bir sıralama faktörüdür. Gelen bağlantılar, arama motoru sıralamalarınızı belirlemede en önemli faktörlerden biridir. Site trafiğinizi artırmak, daha fazla sosyal paylaşım almak ve SEO’nuzu geliştiren geri bağlantılar kazanmak için bu bağlantıları kullanabilirsiniz.

Sosyal medyadan gelen tüm linkler nofollow

Sosyal medyadan gelen tüm linkler nofollow’dur.

İçerik oluşturup web sitenizde yayınladığınızda, insanların o sayfayı ziyaret etmesini sağlamaya çalışıyorsunuz. Birisi bunu yaptığında, Google bunu o sayfanın kalitesine ve alaka düzeyine ilişkin bir güven oyu olarak görür. Ardından, sitenizi daha yüksek (veya daha düşük) sıralamaya karar verirken bunu bir sinyal olarak sayarlar.

Basitçe söylemek gerekirse: Sosyal medya sitelerinden çok fazla trafik geliyorsa, Google bu belirli sayfaların değerli olduğunu varsayacak ve sitenizi sıralarken onlara daha fazla ağırlık verecektir. Tüm sosyal medya sitelerinin bu avantaja sahip olmadığını, yalnızca bazılarının sahip olduğunu belirtmek önemlidir.

Nofollow bağlantıları doğrudan SEO’nuza yardımcı olmaz, ancak yine de onlara ihtiyacınız vardır.

Nofollow bağlantıları SEO’nuza doğrudan yardımcı olmasa da, sosyal medya pazarlaması için hala önemlidir.

  • Nofollow bağlantıları, Google cezalarından kaçınmanıza yardımcı olabilir. Nofollow bağlantısı, web sitenizin arama motorlarındaki sıralamasını etkilemeyecek, ancak sayfada bir köprü olarak görünecek ve onu tıklayan okuyuculara sunduğunuz ürün hakkında daha fazla bilgi edinme fırsatı verecektir.

  • Google’dan gelen son haberler, artık nofollow bağlantılarını görmezden gelmediklerini gösteriyor; bu, arama motoru sıralamaları üzerindeki genel etkilerinden endişe duyanlar için iyi bir haber olabilir.

Daha fazla sosyal paylaşım nasıl elde edilir

  • Akılda kalıcı bir başlık kullanın.

  • İyi bir görüntü kullanın.

  • Bir bağlantı kısaltıcı kullanın.

  • Akılda kalıcı bir açıklama kullanın.

  • Akılda kalıcı bir url kullanın.

  • Makalenizin ilk paragrafında okuyucuları gönderiyi paylaşmaya teşvik eden mükemmel bir harekete geçirici mesaj (örneğin, “Lütfen bu gönderiyi Facebook veya Twitter’da paylaşın.”) ve sonunda başka bir harekete geçirici mesaj ekleyin. okuyucuların bundan sonra ne yapmaları gerektiğini tam olarak bilmeleri için içindeki her bölümün ve/veya paragrafın; Bu CTA’lar sayfanızı fazla karıştırmamak için 5 kelimeyi geçmemelidir!

İlgili arama terimlerini kullanarak paylaşılabilir bilgi grafikleri oluşturun.

Sektörünüze, hedef kitlenize ve içeriğinize uygun infografikler oluşturmalısınız. Infographic bu şeyler için bir değere sahip değilse, paylaşmaya değmez. Okuyucu için net bir harekete geçirici mesaj varsa, paylaşılması da daha olasıdır. İnfografiklerinize ne kadar çok harekete geçirici mesaj eklerseniz, Reddit veya StumbleUpon gibi sosyal medya sitelerinden sitenize tıklayıp sonsuza kadar ayrılmadan önce bir ziyaret yapmaktan daha uzun süre kalacak yeni ziyaretçiler edinme şansınız o kadar artar. .

Ayrıca, kendinizi görselin içinde bir yerde bir tür filigran veya kredi içeren bir infografik yazarı olarak tanımlayabildiğinizden emin olun (tüm görseller bunu yapmanıza izin vermez). Yaratıcı/yazar/sahip/yaratıcı vb. olarak kendinize bir tür görünür referans olmadan, insanlar beklediklerinden tamamen farklı bir şeye baktıklarını düşünebilirler - bu da onların ne olduğunu öğrendikten sonra bir daha asla geri dönmemelerini sağlar. aslında oradaydı!

Haberleri ve son dakika haberlerini paylaşın

Ayrıca, paylaşmak her zaman güzel olan son dakika hikayelerini de paylaşabilirsiniz. Bir haber makalesini paylaşacaksanız, kaynağına itibar ettiğinizden ve hedef kitlenizle alakalı olduğundan emin olun. Eski makaleleri veya alakalı olmayanları paylaşmak, okuyucularınız için yararlı bir kaynak yerine spam gönderici gibi görünmenize neden olur.

Hashtag’leri stratejik olarak kullanın

Hashtag’lerin kullanımı, herhangi bir sosyal medya stratejisinin önemli bir parçasıdır. İçeriğinizin görsel bir temsilini ve kategorisini oluşturmanıza olanak tanıyarak, insanların aradıklarını bulmalarını kolaylaştırırlar. Hashtag’leri çeşitli şekillerde kullanabilirsiniz:

  • İçeriğinizi daha fazla kişinin görmesini sağlamak ve arama sonuçlarında görünürlüğünü artırmak.

  • Sosyal medyada sizinle aynı konu hakkında konuşan diğer insanları bulmak, böylece onlarla bağlantı kurabilir ve birlikte projeler üzerinde işbirliği yapabilirsiniz.

  • Sizinle benzer ilgi alanlarına veya uzmanlığa sahip diğer kullanıcıları takip ederek ilgili bilgilere erişmeniz (ve layık olmayan birini takip etmeye çalışırlarsa ne kadar zaman kaybettiklerini bilirler).

Sosyal medyada aktif olun.

Sosyal medyada nasıl aktif olunacağına dair bazı ipuçları:

  • Günde en az bir kez yayınlayın. Gönderi yayınlarken, günün en yoğun saatlerinde (örneğin, sabah 7-8, 11:00-13:00 ve 5-6:00 arası) paylaşımda bulunmaya çalışın. Bunu yaparsanız okuyuculardan daha fazla etkileşim alırsınız.

  • Her platformda (Facebook, Twitter, LinkedIn) haftada birden çok kez yayınlayın. Arama motorlarının içeriği ve aynı zamanda okumakla ilgilenebilecek ancak Facebook veya Orada neler olup bittiği hakkında daha fazla bilgi öğrenebilecekleri web sitelerine Twitter! Bu, işletmenizin de ne yaptığı konusunda farkındalığın yayılmasına yardımcı olur!

Parçası olduğunuz her sosyal medya alanındaki etkileyicilerle ilişkiler geliştirin.

Onlarla ilişkiler geliştirin.

Basitçe söylemek gerekirse, parçası olduğunuz her sosyal medya alanındaki etkileyicileri tanımanız gerekir. Araştırmanızı yapın ve onlar hakkında bilgi edinin — söyleyecekleriyle ilgilenin ve özgün, tutarlı ve sabırlı olarak olduğunuzu gösterin. Sizi fark etmeleri veya yardım taleplerine yanıt vermeleri zaman alabilir, ancak zaman içinde yavaş yavaş bir ilişki kurarsanız, içeriğinizin ne kadar değerli olduğunu gördüklerinde (ve umarız bir kısmını paylaştığınızda) bunun karşılığını alırsınız.

Marka imajınızı oluşturun.

Marka imajı, insanların şirketinizin ürün ve hizmetleri ve kültürü hakkında sahip oldukları izlenim de dahil olmak üzere şirketinizi nasıl algıladıklarını tanımlamak için kullanılan bir terimdir.

Facebook ve Twitter gibi sosyal medya sitelerinde kendinizi tanıtarak marka imajınızı oluşturabilirsiniz. Bu sitelerde henüz aktif değilseniz, şimdi başlayın! Her gönderide sektörünüzle ilgili anahtar kelimeler kullandığınızdan emin olun, böylece birisi bu kelimeleri aradığında arama sonuçlarında görünür.

Marka imajınız, benzer tekliflere sahip diğer şirketlerden benzersiz olmalıdır; bu, sizi iyi bir şekilde öne çıkaracak ve potansiyel müşterilerin sizi onlar yerine seçmesine yardımcı olacaktır.

Daha fazla site trafiği istiyorsanız, ilgi çekici içerik oluşturmaya ve hedef kitlenizdeki kişilerle ilişkiler kurmaya odaklanın.

Çevrimiçi varlığınızı geliştirmek için ilgi çekici içerik oluşturmaya ve hedef kitlenizdeki kişilerle ilişkiler kurmaya odaklanın. Daha fazla site trafiği istiyorsanız, ilgi çekici içerik oluşturmaya ve hedef kitlenizdeki kişilerle ilişkiler kurmaya odaklanın.

Çözüm

Sosyal paylaşım eksikliğinin sizi sıralamanızı yükseltmekten ve gelen bağlantıları çekmekten alıkoymasına izin vermeyin. Doğru insanlarla ilişkiler kurmaya ve insanların paylaşmak isteyeceği içerikler oluşturmaya çalışmanız gerekecek, ancak sonuç olarak siteniz daha fazla trafik çektiğinde buna değecektir.