Potansiyel Müşteriler Almak için Açılış Sayfanızda Bulunması Gereken 4 Şey

İlk izlenimin en uzun süre kalıcı olduğu, yani ilişkilerinizi bozabileceği veya bozabileceği anlamına gelen popüler düşünceye çoğunlukla aşinayız. Açılış sayfanız, bir kullanıcının web sitenizdeki ilk temas noktası olduğu için, kullanıcının dikkatini anında oraya çeken, onları kazanan ve onları daha fazla harekete geçmeye ikna eden, düzgün bir şekilde ifade edilmiş ve modaya uygun bir kopyaya sahip olmanız gerekir. Sayısız yazı sayfasına yazma deneyimi bana çok değerli dersler verdi.

Bununla birlikte, partinin seçimi, bir açılış sayfasının verimli bir kopyasının dört temel unsurdan oluşması gerektiğidir:

1. Kısa, akılda kalıcı ve amaca yönelik başlık

Ziyaretçinin web sitenizde karşılaşacağı ilk unsur olarak, çoğu zaman ziyaretçinin sahip olduklarınızla ilgilenip ilgilenmediğini belirler. Başlığınız, dikkatini sayfanıza yapıştırmak için ziyaretçi için teşvik edici ve çekici bir şey olmalıdır. Kısalık, güzellik ve amaç ile karakterize edilmelidir. Hangisinin en uygun olduğunu görmek için çeşitli başlıkları deneyebilirsiniz.

2. Belirgin kazançlar

Bu, ziyaretçinizin ürünlerinizden veya hizmetlerinizden tam olarak ne elde etmeyi beklediğini, nasıl, ele almaya çalıştığı yaşam konularını ve yaşam kalitesini nasıl iyileştirdiğine dair genel bir bakışı gösterir. Bunlar ön plana çıkmalı ve ürünlerinizin teknik özellikleri daha sonra takip edecektir. Deneyimden yola çıkarak, ayırt edicilik ve kolay anlaşılırlık adına faydaları vurgulayıp listelemeyi daha iyi bulabilirsiniz.

3. Güven pekiştirici unsurlar

İnternette dolaşan karanlık ve dolandırıcı şirketlerin sayısındaki artış nedeniyle, tüketiciler bugünlerde haklı olarak paranoyaklaşıyor. Bu nedenle, ziyaretçilerin ürünlerinize olan güvenini oluşturmaya özen göstermeniz son derece önemlidir. Bunların yapılabileceği birkaç yol vardır; Memnun müşterilerden alınan puanların ve geri bildirimlerin dahil edilmesi, ödüllerin, sertifikaların, medyada yer almanın veya şirketinizin aldığı onurların belirtilmesi, kalan her türlü şüpheyi ortadan kaldıran sağlam bir iade politikasını garanti eder ve kolayca erişilebilir olur.

4. Eylem uyarıcısı

– Potansiyel müşteri yaratmayı en üst düzeye çıkarmak için, ister bir veri formu, ister bir ürün/hizmet demosu veya e-Kitap karşılığında e-posta adreslerinin toplanması, ister mobil aramalar yoluyla iletişim kurun veya farklı bir yol seçin. bir tür eylem. Bu öğenin amacı, onları istediğiniz bir eylemi gerçekleştirmeye teşvik etmektir. Eylemi teşvik etmek için açık ama derin bir özelliğe sahip olmak önemlidir.

Bu yazıda yer almayan iyi bir açılış sayfası kopyası oluşturan başka hayati unsurlar olduğunu düşünüyorsanız, aşağıdaki yorumlar bölümünde görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.