Akıllı SEO Hosting Blog Listesi

Sayfa 2

Cezalandırılmadan SEO için Süresi Dolmuş Domainleri Nasıl Kullanılır
Cezalandırılmadan SEO için Süresi Dolmuş Domainleri Nasıl Kullanılır

Bakın, süresi dolmuş domainler hakkında size açık konuşayım. Yıllar içinde yüzlercesiyle uğraştıktan sonra, ajansların ceza mıknatısı olan domainlerin peşinde beş haneli bütçeleri nasıl havaya uçurduklarını gördüm. Ama doğru yapıldığında? Sonuçlar kesinlikle oyunun kurallarını değiştirebilir.

Daha Fazlası
AdWords Negatif Anahtar Kelime Listeleri için Nihai Rehber: Yanlış Tıklamalarda Para Harcamayı Durdurun
AdWords Negatif Anahtar Kelime Listeleri için Nihai Rehber: Yanlış Tıklamalarda Para Harcamayı Durdurun

Hiçbir şey, mükemmel reklam bütçenizin Google Ads kara deliğinde yok olmasını izlemekten daha acı vermez. Her sektörden 200’den fazla müşteri için kampanyalar yönettikten sonra, model hiç değişmiyor - negatif anahtar kelimeleri göz ardı ettikleri için çöp tıklamalarda para kaybeden işletmeler.

Daha Fazlası
Seri Şikayetçi Yönetimi 101
Seri Şikayetçi Yönetimi 101

Farklı türde müşteriler vardır ve bir süredir işte olduğunuz göz önüne alındığında çoğuyla, hatta hepsiyle tanışma şansınız olur. Ancak bir tür müşteri hepsinden daha sinir bozucudur ve onlara bir nedenle “seri şikayetçiler” denir. Ne yaparsanız yapın, şikayet edecek bir şey bulurlar. En kötü yanı ise? Onlar müşteridir ve hala şikayetleriyle uğraşmak ZORUNDA kalırsınız!

Dürüst olun. Onları görmezden gelmek istediğinizi biliyorsunuz. Ancak şikayetlerle uğraşmak işin acı bir parçasıdır. Tabii ki bunu doğru yapmanın yolları vardır. Seri şikayetçilerle başa çıkmak zor olabilir ama yapılabilir. Tabii ki bir ölçüde. Size birkaç ipucu vereyim.

  • Onlara hızlı bir zafer verin - Seri şikayetçiler zamanınızı TÜKETECEKtir. Çoğu zaman saatlerce şikayet ederek vakit geçireceklerdir. Bunun en iyi çözümü onlara istediklerini vermektir. Size çok pahalıya mal olmayacağı sürece, onlarla karşı karşıya durmak için çok fazla zaman harcamaktansa onları kazanmalarına izin vermek daha iyidir.
  • Anlayış uzun yol kat eder - Evet, hemen hemen her şeyden şikayet ettikleri doğrudur. Ancak dinlemeye çalışın, çünkü bazı endişeler geçerlidir. Neden şikayet ettiklerini anlamaya çalışın ve not almaya çalışın. Geri bildirim gelecekte bu tür karşılaşmaları önlemenize yardımcı olabilir.
  • Hazırlıklı olmak fayda sağlar - İşleri daha iyi halletmek için ekibiniz seri şikayetçilerin kim olduğunu bilmelidir. Hangi müşterilerin çok şikayet etme eğiliminde olduğunu bildirin ve müşteri mağazaya girer girmez savaşa hazır olmalılar.
  • Herkesi memnun edemezsiniz - Ayrıca bazı insanlar memnun olmayı REDDEDERler. İşleri tartın. Müşteriyi kazanmaya çalışmanın buna değip değmediğini kendinize sorun. Bunu yapmak mümkün değilse kendinizi çok fazla üzmeyin.
  • İyi kurtuluş - Vazgeçmek ve yenilgiyi kabul etmek çok farklı şeylerdir. Yukarıdaki ipuçların hiçbiri işe yaramazsa ve müşteri büyük bir müşteri değilse, onları bırakıp gitmelerine izin vermeyi düşünmek isteyebilirsiniz. Annemin her zaman dediği gibi, “Parayı geri kazanabilirsin ama kaybettiğin zamanı geri alamazsın.” Bu, ve tabii ki neden oldukları stres. Buna değip değmediklerine karar vermelisiniz çünkü herkes değmez.

Böyle müşterilerle yaşadığınız deneyimleri bizimle paylaşın ve durumla nasıl başa çıktığınızı anlatın. Aşağıya yorum bırakın.

Daha Fazlası
Bloggerlarla İlişki Kurma Konusunda Basit Bir Rehber
Bloggerlarla İlişki Kurma Konusunda Basit Bir Rehber

Blogların ve etkilerinin hiç bu kadar büyük olmadığı bir dönemde yaşıyoruz ve işletme sahibiyseniz akıllıca yapılacak şey onların sahip olduğu etkiyi kullanmaya çalışmak. Küçük blogcuların bile binlerce takipçisi var ve bu, blogger reklamınızda size yardım ederse ürününüzü duyacak binlerce potansiyel müşteri demek.

Daha Fazlası
5 Tartışmalı Blog Yazıları Yazma İpucu: Geri Tepmeyen Stratejiler
5 Tartışmalı Blog Yazıları Yazma İpucu: Geri Tepmeyen Stratejiler

Hatırlıyor musun o fitness influencer’ının kardiyonun gereksiz olduğunu söyleyip bir gecede 100k takipçi kaybetmesi? İşte tartışmalı içeriği yanlış yaptığında böyle oluyor. Ama doğru yaptığında? Aman Tanrım, trafik çılgın oluyor.

Daha Fazlası
Web Sitenize Gelen Ziyaretçilerin Sahip Olduğu 4 Soru
Web Sitenize Gelen Ziyaretçilerin Sahip Olduğu 4 Soru

Barındırma sağlayıcıları ziyaretçilerinin %73’ünü ilk 15 saniye içinde kaybediyor. Bu uydurma bir istatistik değil - açılış sayfanız her ziyaretçinin kafasında dönen temel soruları yanıtlamadığında olan budur.

Daha Fazlası
Sosyal Medya Basın Bültenleri Öldü (İşte Şimdi Gerçekten İşe Yarayan)
Sosyal Medya Basın Bültenleri Öldü (İşte Şimdi Gerçekten İşe Yarayan)

Geçen hafta bir PR ajansının tam olarak sıfır haber değeri elde eden bir basın açıklaması için 3.000 dolar aldığını gördüm. Hiçbir gazeteci açmadı. İzleme verilerine göre toplam 12 görüntüleme vardı - muhtemelen hepsi müşterinin ekibindendi.

Daha Fazlası