Hiçbir şey tartışmadan daha fazla tartışmaya neden olmaz ve bu, dijital çağda bugün bile geçerlidir. Tartışma, çoğu zaman bölücüdür. Farklı fikir alışverişlerinin nedenidir, belirli bir profilde veya gönderide trafiğin ve etkinliğin artmasına neden olur, daha sonra tartışmaya çekilen
Merak insanları internete yönlendirir. Çevrimiçi olduklarında, insanlar genellikle bir şeyler bilmek ister. Sorularla web sitelerine yönlendirilirler ve cevap bulana kadar devam edecekler.
Sosyal medyanın günlük hayatımız üzerindeki sürekli etkisi ile, işimizi her düzeyde yürütürken kullandığımız yöntemleri geri dönülmez bir şekilde değiştiriyor. Daha doğrusu, pazarlamanın çehresini alıştığımızdan değiştirdi ve etkin bir şekilde yeni iş kaynakları yarattı.
Süresi dolan alan adlarının web sitenizin SEO’sunu iyileştirmeye yardımcı olabileceğini duyduysanız. Bunun doğru olup olmadığını merak edebilirsiniz.Sonuçta, gerçek olamayacak kadar iyi görünüyor. Neden biri web sitenizin arama motorlarında daha üst sıralarda yer almasına yardımcı olacak bir alan adından vazgeçsin?
Çoğunluğun Google’ı gerekli bir kötülük olarak gördüğünü varsaymak yanlış olmaz. Genellikle, devasa arama motoru, çevrimiçi akışla ilgili olarak neredeyse herkesin baş kahramanıdır. Ancak, yıllar boyunca rahatlık ve sinir bozucu arama motoru optimizasyonu için fazla dinamik olmuştur.
İlk izlenimin en uzun süre kalıcı olduğu, yani ilişkilerinizi bozabileceği veya bozabileceği anlamına gelen popüler düşünceye çoğunlukla aşinayız. Açılış sayfanız, bir kullanıcının web sitenizdeki ilk temas noktası olduğu için, kullanıcının dikkatini anında oraya çeken, onları kazanan ve onları daha fazla harekete geçmeye ikna eden, düzgün bir şekilde ifade edilmiş ve modaya uygun bir kopyaya sahip olmanız gerekir. Sayısız yazı sayfasına yazma deneyimi bana çok değerli dersler verdi.
Birkaç yıl önce herkes Digg’den bahsediyordu. Aradan birkaç yıl geçti ama herkesin ağzında “Ding Etkisi” teriminin nasıl ortaya çıktığını hatırlarsınız. Ding Etkisi, bir web sitesi Ding’in ana sayfasına ulaştığında meydana gelir ve ardından sunucunun çökmesine neden olacak kadar yoğun trafik gönderir. Bunun nedeni, web sitelerinin bu düzeyde bir trafiği kaldıramamasıydı. Bu, pazarlamacıların içeriği internette viral hale getirmek gibi büyük fırsatları kaçırmasına neden oldu.